Мир Солнца


Реклама

Добавить объявление


ЛУЧШИЕ ПРЕДЛОЖЕНИЯ В ПОЛЯНЕ И ОКРЕСТНОСТЯХ
Вдохновение Карпат - коттедж в горах Карпатах
Мир Солнца
Закарпатье, П.Гута
Отель Фантазия
Отель Фантазия
Закарпатье, Поляна
Номера от 730 грн.
СКИДКА -3%

Турбаза Эльдорадо
Турбаза Эльдорадо
Закарпатье, Солочин
Номера от 490 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ

Корпус 2 санатория Квитка Полонины
Квитка Полонины
Закарпатье, Солочин
Номера от 450 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ

Отель Эдельвейс
Отель Эдельвейс
Закарпатье, Поляна
Номера от 350 грн.
Есть номера
-3% онлайн заказ
Отель Славутич-Закарпатье
Славутич Закарпатье
Закарпатье, Поляна
Номера от 350 грн.
Есть номера
-2% онлайн заказ
Зачарованные Карпаты
Зачарованные Карпаты
Закарпатье, Воловец
Коттеджи от 400 грн.
Есть номера














Активный отдых. Пассажирские перевозки, байдарки, поход Крым, сплав на байдаркахACTIVE-рейтинг туристических сайтов. Туризм и отдых

Союз образовательных сайтов





Украина онлайн

Все о туризме

Рейтинг туристических фирм TourPromo.Ru
Russian North Carolina
Отдых
TOPlist
Besucherzahler russian women for marriage
счетчик посещений
web clocks mujeres bonitas
Contatore
Besucherzahler single russian women
website counter
Besucherzahler eastern european women
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito
Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
Рейтинг SIMPLETOP.NET
Russian North Carolina


Про курорт Поляна



СКИДКИ И АКЦИИ
при онлайн бронировании
Зачарованные Карпаты туристическая база (Воловец, Карпаты) - Закарпатье
Зачарованные Карпаты
Закарпатье, Воловец
Скидка -2%
Туристическая база Еловый двор
Еловый двор
Закарпатье, Поляна
Скидка -2%
Отель Здравница Карпат
Здравница Карпат
Закарпатье, Поляна
Скидка -5%



Информация про область




Теги страницы


Карпатський трамвай, Карпатський, трамвай, отдых, Rest

 






Карпатський трамвай

 

Карпатский трамвай
Статьи



У близькому сусідстві з Гредлями свою міні-залізничну імперію розбудовував інший лісовласник Поппер. Її осередком була Вигода, у назві якої засновник-Поппер втілив своє життєве кредо. Залізницю в Осмолоді частково фінансували графи Потоцькі.
Кляйн проти пасовища

Прокладання вузькоколійок, на відміну від залізничних рейок, не завжди було гладким. Власник фірми "Заведення деревного промислу Делятин" З. Кляйн, який уклав контракт з дирекцією державних лісів про щорічну закупівлю 35 тис. м3 деревини, вирішив для транспортування цієї сировини збудувати колію через громадське пасовище. Використовуючи своє добре знайомство з повітовим старостою, З. Кляйн у листопаді 1921-го отримав дозвіл на будівництво залізниці та викуп землі. Люди лісорозробника поставили селян перед фактом, оголосили їм у присутності трьох жандармів про грошову компенсацію за землю і в липні 1922-го взялися за будівництво вузькоколійки. Місцеві селяни спротивилися такій загарбницькій поведінці й написали скаргу до воєводи. Однак чолобитну в непідвладних часу бюрократичних традиціях перехопив повітовий староста, і до адресата вона так і не дійшла. Тоді потерпілі зібралися на пасовищі й заблокували земляні роботи. Люті жандарми побили жінок, кількох з них заарештували.

Довідавшись про фізичну розправу, міський радник С. Савчук надіслав воєводі телеграму, і перша особа краю призупинила будівництво вузькоколійки. А міністр внутрішніх справ Польщі в листопаді 1922 року зажадав, аби З. Кляйн аргументував не лише приватну, а й суспільну вигоду від цієї залізниці. Аудит документів, який провели незалежні експерти, та тогочасна економічна ситуація (прогресивна інфляція) не давали підстав для продовження будівництва. Внаслідок цього З. Кляйн почав масове звільнення робітників. Восени 1923-го він ще раз спробував відновити будівництво. Але селяни знову перешкодили цьому.

Тоді Кляйн вдався до хитрощів - зміни цільового призначення ділянки, яку і сьогодні успішно використовують зацікавлені в земельних конфліктах особи. У вересні 1923 року кілька десятків простолюдинів надіслали воєводі листа з пропозицією змінити "толоку" на "полонину" Щавка. У 1924-1926 роках залізниця була збудована. А за кілька десятиліть залізничні полотна оповили всі центри карпатських лісорозробок.
Потяг-кінь

Зазвичай вузькоколійки прокладали від станцій державних залізниць як перевалочні розв’язки для перевезення деревини, каміння, торфу та інших дарів природи. Наприклад, введення в експлуатацію 1885 року "широкої" залізниці Стрий-Мукачеве спонукало до будівництва в 1891 році першої найбільшої та найсучаснішої вузькоколійки Галичини, пілотна черга якої - Гредльово-Погранична (13,6 км) - була відкрита 1892 року. Ця "локалька", що почалася з технологічної лінії, за півтора десятка років протягнулася на 75 км.

читать далее


Источник: Швагуляк-Шостак О. Карпатський трамвай / Український дiловий тижневик "Контракти" №7 вiд 13.02.2006 р. : http://tourlib.net (использовать материалы возможно только в личных не коммерческих образовательных целях. Все права принадлежат их авторам)


В Поляне и не только




Статьи про Карпаты:
Ахекян К. Легенди Невицького замку у сучасному побутуванні сіл Невицьке і Кам’яниця Ужгородського району Закарпатської обл.
Бандерич В., Приндак В., Хоєцький П. Перспективи розвитку мисливського туризму в Сколівських Бескидах
Боднар Л.Р. Напрями залучення інвестицій у розвиток туристично-рекреаційного комплексу Карпатського регіону
Вачевський М.В., Свінцов О.М., Кузнєцов В.Ф. Рекреаційні можливості Трускавецько-Східницького регіону
Горнолыжный туризм в Украинских Карпатах
Грицюк М.Ю., Максимів Л.І. Врахування ризиків у задачі управління портфелями проектів розвитку туристичної галузі регіону Українських Карпат
Грицюк М.Ю., Максимів Л.І. Задачі стратегічного управління портфелями проектів у туристичній галузі Карпатського регіону
Гук Н.А. Перспективи розвитку міжнародного туризму в Карпатському регіоні
Гук Н.А. Перспективні напрямки розвитку туризму в регіоні Українських Карпат
Долина нарциссов - живая легенда Закарпатья
Дутчак С.В. Дві сторони впливу розвитку туристичної індустрії на збереження етнічної самобутності Карпатських гір
Дутчак С.В., Дутчак М.В. Деякі аспекти виділення сегментів спеціалізованого туризму та їх стан на території Чернівецької області
Дутчак С.В. Обґрунтування нових підходів у дослідженні туристсько-рекреаційної діяльності (на прикладі Буковинських Карпат та Середнього Подністров’я)
Зеленый туризм в Карпатах!
Киртич Л.П., Лемко І.С., Гайсак М.О. Курортно-рекреаційне зонування Закарпаття
Костюк І. Франківщина: мрії твої золоті, мрії твої незабуті
Кравців В., Жук П. Концептуальні основи перспективного розвитку рекреаційної індустрії в Карпатах
Криницька Н.Г. Особливості лісових рекреаційних ресурсів Львівщини
Любка А. Боржавська вузькоколійка: місцева Швейцарія, яку ми втрачаємо
Медяник А.М. Фактори стійкого розвитку підприємств у сегменті міжнародного туризму Карпатського регіону
Миронов Ю.Б. Спеціальні економічні зони і економічна безпека територій їх функціонування (на прикладі СЕЗКурортополіс Трускавець”)
Миронов Ю.Б. Особливості використання інвестицій у спеціальній економічній зоні "Курортополіс Трускавець"
Миронов Ю.Б. Особливості маркетингової діяльності суб’єктів СЕЗ "Курортополіс Трускавець"
Миронов Ю.Б. Формування інвестиційної привабливості СЕЗ "Курортополіс Трускавець"
Миронов Ю.Б. Чинники перспективного розвитку туристичного бізнесу в СЕЗ "Курортополіс Трускавець"
Михайлишин Л.І. Туризм як напрям економічного розвитку високогірних регіонів Прикарпаття (на прикладі Яремчанського регіону)
Недавня О. Історичний митрополичий Галич як осередок релігієзнавчого туризму та патріотичного виховання молоді
Нікіпелова О.М. Невикористані можливості застосування природних лікувальних ресурсів Карпатського регіону
Новицька-Колодіна А.О., Миронов Ю.Б. Особливості розвитку туризму в умовах спеціальної економічної зони (на прикладі СЕЗ "Курортополіс Трускавець")
Падовська О.М. Традиційний промисел Карпат в контексті формування рекреаційного комплексу
Передумови та етапи розвитку сільського зеленого туризму в Карпатському реґіоні України 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73
Петранівський В.Л. Галицька карпатська туристська інфраструктура: історичний аспект (ІІ пол. XIX ст. – 1939 р.)
Романів П.В. Аналіз ресурсної привабливості Українських Карпат для цілей розвитку пізнавального туризму
Проданюк О.Ю., Гнатяк І.С. Туристичні і рекреаційні можливості околиць хребта Чорногора в зимовий період
Романюк М.Д. Розвиток туризму в контексті соціально-економічного відродження Прикарпаття
Рутинський М.Й. Перспективні напрями розбудови рекреаційної інфраструктури курортної столиці Українських Карпат - м. Яремчі
Рутинський М.Й. Сучасний стан та напрямки розбудови курортно-рекреаційної інфраструктури Івано-Франківщини
Сільське зелене Прикарпаття : Чому саме Прикарпаття? Яремче Татарів Ворохта Яблуниця Верховина Косів Яворів Коломия Галич
Обласна влада і сільський туризм.
За допомогою ТАСІС.
Чим село вабить туриста?
Як вибрати, де зупинитися?
Современные гостиницы Трускавца - комфорт и оздоровление
Українські Карпати 2 3 4
Швагуляк-Шостак О. Карпатський трамвай
Швагуляк-Шостак О. Трускавецкурорт открыл сезон акционирования
Если вы заблудились в Карпатах
В Карпаты по грибы
Важные направления развития туризма в регионе Украинских Карпат
Велосипедный туризм в Карпатах
Водопад Каменка
Гостиницы Карпат
Сбор грибов в Карпатах
Особенности отдыха в Карпатах в мае
Советы владельцам усадеб и туристических баз
Проблемы и перспективы развития экологического туризма в Украине
Ведущие направления использования рекреационных ресурсов Карпат
Почему лучше отдохнуть в Карпатах чем на море
Как отдыхать в Карпатах летом
Организация многодневных походов по Карпатам
Как правильно организовать зимние походы в Карпаты?
Впервые на лыжах

Серебряный Водограй Цены СКИДКИ Контакты